Dekorációk minden alkalomra

IndigoDecor

IndigoDecor

Katicás szülinap

2016. március 07. - indigodecor

Olívia 2 éves lett, a szülinapi ünnepségét ellepték a katicák. Mutatok pár katicás ötletet, hátha Nektek is kedvetek támad kipróbálni!

22bd0dcf8b25d29fc3c86b7a82ce2e94.jpg

Maga a szülinap témája nem is csak a katica volt, hanem "katica a fűben", mert kicsit tavasziasra szerettem volna venni, tehát színeket tekintve sok zöld és kis piros és fekete jelentek meg a dekorációban.

A tervem az volt, hogy olyan meghívót csinálok, ahol egy katica kinyitja a szárnyait és alá lehet írni a szöveget. Aztán észrevettem, hogy ezt a szuper ötletet már ezren megcsinálták előttem, ráadásul valószínűleg sokkal szebben, mint ahogy nekem menne. Mivel amúgy is azt terveztem, hogy a katicán kívül a zöld fű lesz a másik vezérmotívum, ezért inkább ilyen meghívót gyártottam.

Az asztalra terítő helyett az Ikeának ebből a szőnyegéből tettem kettőt.

dscf1346_vjel.jpg

dscf1328_vjel.jpg

Ültettem egy csomó búzát is, több-kevesebb sikerrel, ennek a tanulságairól itt olvashattok.

dscf1343_vjel.jpg

Papírból formalyukasztóval vágtam köröket és ebből készültek a girlandok.

dscf1322_vjel.jpg

dscf1320_vjel.jpg

A régi képeket lecseréltem, csináltam újakat is, hiszen már tudjuk, hogyan kell képekkel dekorálni.

dscf1340_vjel.jpg

dscf1335_vjel.jpg

Kitettem pár kép az ünnepelt előző évéből is.

dscf1281_vjel.jpg

dscf1282_vjel.jpg

Vendégajándékból is a legegyszerűbb ötletnél maradtam. Papírból készült virágokat csináltam, amelyek a víz felszínére téve kinyílnak.

Én persze a belsejébe egy kis katicát tettem és beleírtam, hogy "Jó, hogy velünk ünnepeltél!" meg ilyesmiket.

dscf1294_vjel.jpg

A végén még le is ragasztottam egy katicás matricával, mert alapból kicsit nyitva vannak a szirmok és nem akartam, hogy bele lássanak.

dscf1295_vjel.jpg

Búcsúzásnál odaadtuk mindenkinek, elmondtuk az instrukciókat, otthon lehetett vízbe tenni.

+1 ötlet

Sosem voltam egy nagy szakács, tortákban meg aztán tényleg nem vagyok erős. Csináltam egy sima csokitortát, a tetejére zöld marcipánt reszeltem, majd megkértem a jelen lévő összes unokatestvért, hogy formázzon rá marcipánból katicákat. Így egy esetlen, sok-sok szeretettel készült tortának örült az ünnepelt.

dscf1396_kisebb.jpg

További inspirációs ötleteket katicás szülinapi bulihoz a pinterest albumban találsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://indigodecor.blog.hu/api/trackback/id/tr678434512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása