Dekorációk minden alkalomra

IndigoDecor

IndigoDecor

rólam

2015. augusztus 22. - indigodecor

Mindig is vártam az ünnepeket, karácsonyt, születésnapokat. Hónapokkal előtte már azon gondolkodtam milyen legyen a dekoráció, ragasztottam, vágtam, szervezkedtem. Ez a hobbi az életem része lett, nagy kedvvel és örömmel vágok bele minden szülinap megszervezésébe vagy a dekoráció elkészítésébe, tulajdonképpen ünneptől ünnepig élek! (: Kiélhetem a kreativitásomat és közben örömet okozok valakinek, ez tesz igazán boldoggá!

Itt majd megosztom az általam szervezett szülinapok, esküvők, ünnepek dekorációját és egyéb részleteit. Remélem adhatok ötleteket másoknak is, akik osztoznak velem ebben szenvedélyben!

A bejegyzés trackback címe:

https://indigodecor.blog.hu/api/trackback/id/tr667725106
süti beállítások módosítása