Dekorációk minden alkalomra

IndigoDecor

IndigoDecor

Rajzoljunk tökre!

2015. október 27. - indigodecor

Volt egy csodaszép tököm, amit úgy döntöttem befestek táblafestékkel! Gyertek, nézzétek meg milyen lett!

dscf0258_vjel.jpg

Tudjátok, a tábla festék (chalkboard paint) az, amire krétával lehet rajzolni és le is lehet törölni, de ez nem egyenlő a krétafestékkel (chalk paint)! Itt egy jó leírás a különbségről.

dscf0233_vjel.jpg

Én egy nagyon fontos lépést kihagytam, ez pedig az alapozás. Az alapozó festék egyszerűen arra jó, hogy jobban tapadjon rá a festék réteg és itt bizony ez jól jött volna, mert sajnos nekem így többször le is jött, végül három rétegben kellett festenem. Alapozó festéket barkácsáruházakban is lehet kapni, de hobbi boltokban is, Van ecsettel kenhető és spray is.

A festés amúgy nagyon egyszerű volt, csak mindig várni kellett, hogy megszáradjon és forgatni, újra festeni, újra várni ... A szárát sötétzöld akril festékkel kentem át.

dscf0234_vjel.jpg

A kész tök szép fekete lett és mindenkit rajzolásra csábított!

dscf0278_vjel.jpg

dscf0273_vjel.jpg

dscf0263_vjel.jpg

dscf0269_vjel.jpg

dscf0267_vjel.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://indigodecor.blog.hu/api/trackback/id/tr688026740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása