Dekorációk minden alkalomra

IndigoDecor

IndigoDecor

Ajtódísz levélből

2015. október 22. - indigodecor

Nem gondoltam túl idén az őszi ajtódíszt és nem is szántam rá sok időt. Gyorsan, egyszerűen készíthetsz te is hasonlót!

dscf0240_vjel.jpg

Úgy látszik a spray festék hozzáragadt a kezemhez. :) Ilyen betűket festettem be és ragasztottam rá.

dscf0254_vjel.jpg

A levelet a fáról szedtem le, így elég jó állapotú volt, a spray festék pedig (ha a hátát is lefújod) jól konzerválja.

dscf0247_vjel.jpg

Amúgy általában egyetértek a fanyalgókkal az angol szövegeket illetően, de most ez jött, ráadásul magyarul nem is fér volna ki. (:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://indigodecor.blog.hu/api/trackback/id/tr688011519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása