Dekorációk minden alkalomra

IndigoDecor

IndigoDecor

Csillagokat az égről

2015. október 19. - indigodecor

Hétvégén megint parti volt! Én mondjuk nem voltam ott, csak arra kértek meg, hogy egy ottalvós szülinapi gyerekzsúrra kicsit dobjam fel a nappalit, konyhát, csináljak pár apróságot. Nincsenek profi képek, de azért beszúrok párat.

dscf0114_kicsi.jpg

Ezekkel készültem:

1. Készítettem selyempapír pompomokat. Az ikeában vettem ilyen rózsaszín selyempapír készletet, ami ár/értékben nagyon megérő, ha nem vágysz különleges színekre!Kb. 20 cm átmérőjű pompomokból 8 db kijön 700 forintból. Csináltam pár nagyobb átmérőjűt is,összesen kb. 18 darabot.

framstalla-selyempapir-rozsaszin_0210742_pe364526_s4.JPG

Ezeket a pompomokat a nappaliban a plafonról lógattam le, de tettem a tálaló asztalhoz is, a kapura, meg a bejárati ajtóhoz is. Készíthettem volna még többet is, elfért volna. :)

dscf0142_kicsi.jpg

2. Spatula csillagok

Mivel az ünnepelt kifejezett kívánsága volt, hogy csillagok is legyenek a bulin, ezért valami nagyobb függő díszt is szerettem volna, ami nem túl drága. Gyógyszertárban kapható fa spatulákat vásároltam, ebből egy 100 db-os kiszerelés 500-700 forint. Ötágú csillagból így tíz is kijön egy dobozból.

000000000000443.jpg

Én úgy csináltam, hogy szabályos legyen a csillagom, hogy nyomtattam egy A4-es lapra egy csillag sablont, nem kell akkora, mint amilyen nagy a csillagunk lesz, de azért egyszerűbb, ha méretes. Ennek a csillagnak az oldalaihoz illesztettem a spatulákat, így tudtam a szögeit megfelelőre állítani, aztán ragasztó pisztollyal összeragasztottam. Az egyszerűség kedvéért én festék spray-vel fújtam le ezek után, de egy akril festék is jó lett volna. Találtam még kis, öntapadós, műkő strasszköveket, abból jutott mindkét felére 10-10 darab.

dscf0119_kicsi.jpg

dscf0121_kicsi.jpg

Mivel ottalvós buli volt, így vettem világoskék foszforeszkálós festéket és pár csillagot még átkentem vele. Nekem egy üveg festék három csillagra két rétegben és egyre egy rétegben volt elég. Ezek a csillagok így kevésbé  voltak ezüst színűek, de nagyon jól világítottak a sötétben!

ir_135584_altpic_3.jpg

dscf0171_kicsi.jpg

dscf0178_kicsi.jpg

3. Baldachin és lepedők

Fellógattam két ikeás baldachint is. A baldachinomat nagyon szeretem, mert már több mint 10 éve megvan és időről-időre fel tudom használni valamire. A nehéz csak az, hogy azért elég súlyos, lámpára, karnisra kell rögzíteni,mert valószínű nincs pont jó helyen egy kampó a plafonon.

 dscf0135_kicsi.jpg

Lepedőket is aggattam egy nagy szekrénysor elé, főleg, hogy eltakarjam, másrészt ezekre egy csomó apró foszforeszkálós csillagot ragasztottam, amelyek tök jól nézetek ki sötétben.

glowstars_350_db_os_foszforeszkalo_matrica_4856_lrg.jpg

4. Plafon

A plafonra blutack ragasztóval feltettem ezüst papírból kivágott csillagokat és az itthon talált műanyag foszforeszkálós csillagokat.


dscf0136_kicsi.jpg

5. Szerettem volna, hogy legyen valamilyen gyertya fény is, mert az ad igazi meleget, ezért befőttes üvegeket befújtam a már említett ezüst spary festékkel, miután formalyukasztóval kivágott csillagokat benedvesítettem és rátapasztottam. Sajnos nem tartottam be az örök jótanácsot, hogy inkább kétszer, vékonyabb rétegben fújjam, így persze elfolyt. Fontos, hogy a festék elég vastag legyen az üvegen, mert ahol vékony, ott át fog látszódni, ha bent ég a gyertya. Miután megszáradt, a csillagokat könnyen leszedtem. A tetejére jött egy masni, amit én mindig két külön részből csinálok. Először körbe ragasztok egy szalag csíkot, aztán készítek egy masnit és azt külön ráragasztom ragasztó pisztollyal, mert így a masni egyenesebben áll.

dscf0129_kicsi.jpg

dscf0124_kicsi.jpg

6.Pohár jelzők

A poharakra kis csillagokat lehetett ragasztani kétoldalú ragasztóval, amire ráírhatták a nevüket.

dscf0133_kicsi.jpg

dscf0131_kicsi.jpg

Én nem voltam ott, de a kislányoknak nagyon tetszett! És ezt nem azért mondom, hogy fényezzem magam,  mert ez nem volt egy eget rengető dekoráció, hanem, hogy lássátok, hogy milyen sokat számít a gyerekeknek is, ha igyekeztek kicsit feldobni a lakást egy zsúrra! Érdemes rászánni az időt és a pénzt is! A dekoráció az ünnep része, az ennivalókhoz vagy az ajándékhoz hasonlóan!  Megadja az alaphangulatot és az ünnepelt és a meghívottak is különlegesnek érzik magukat!

Gratulálok a bevállalós Anyukának és Apukának akik egy tucat harmadikos kislánnyal töltöttek egy estét! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://indigodecor.blog.hu/api/trackback/id/tr777988183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása