Dekorációk minden alkalomra

IndigoDecor

IndigoDecor

Autós szülinap

2015. augusztus 23. - indigodecor

Gondoltam, kellene egy hosszabb posztot is írnom, ezért a már szóba került autós témájú kisgyerek szülinap dekorációjáról írok.

100_9725_vjel.jpg

Ez egy szívemnek kedves kisfiú 5. szülinapjára készült és kerti parti volt. A témát tekintve autós, illetve Villám McQueen-es volt. Nem akartam a Verdák vonalat annyira erősre venni, inkább a sima autósat, de színeiben azért a piros és a fekete dominált.

Meghívó

Kisgyerek szülinapra nagyon ajánlott kézzel fogható meghívót is gyártani, mert a gyerekek szeretnek ilyesmit kapni akár postán, akár személyesen.

Nekem három szempontom volt a meghívóval kapcsolatban:

  • illeszkedjen a témához
  • legyen színes-szagos (tetsszen az ünnepeltnek és meghívottaknak is)
  • az ünnepelt is tudjon segíteni az elkészítésében

Őszintén szólva a 3. pont nem annyira jött be. A tervem az volt, hogy az elválasztó vonalat ő rajzolja meg, de vagy a feladat volt számára túl nehéz, vagy a kedv nem volt meg, így végül egyedül csináltam. Szóval ez nem az a klasszikus "együttcsinálós" meghívó.

100_9970_ps_vjel.jpg

Nem találtam jó sablont, ezért végül kézzel rajzoltam meg egy kartonra a számot, aztán azt rajzoltam mindig körül. A táblácskára kerülhet az ünnepelt neve, kinyitva meg bele lehet írni az információkat. Még a borítékra is került pár utca-csík és kész is.

Díszítés

A buntingról már írtam itt.

Ezen kívül nagyon szeretem a héliumos lufikat, gyerek szülinapra tökéletes, csak hát nagyon drága. De azért vettem pár pirosat, nagyon jól mutattak a kertben (és a fele hamar ki is durrant (: )

dsc_4670_vjel.jpg

Készítettem még nagy papírdobozokból kocsikat, ebbe a kicsik beleülhettek, játszhattak is velük.

100_9712_vjel.jpg

Tálalás

Terítő helyett az asztalokra csomagolópapírt ragasztottam és odakészítettem fekete vastag filcet, autós matricákat, ill. kis, fából készült forgalmi táblákat. Pár nappal a szülinap előtt egy bolhapiacon találtam pár száz forintért egy csomag kis amerikai forgalmi táblát, ezek aljára kétoldalú ragasztó darabokat ragasztottam. A filccel, matricákkal, táblákkal az asztalra egy úthálózatot lehetett alkotni, ezt nem csak a gyerekek, hanem a felnőttek is nagyon élvezték.

100_9715_vjel.jpg

100_9718_vjel.jpg

A dekorációhoz tartozott, hogy nem csak tálakban, hanem műanyag kocsiban is szervíroztam rágcsálnivalókat és a felvágott zöldségek közé is betettem útjelző táblákat (ez a nagyobb fajta, ilyet pl. a Fakopáncs játék boltban lehet kapni).

dsc_4645_vjel.jpg

dsc_4650_vjel.jpg

dsc_4653_vjel.jpg

A piros szalvétákon egy kétsávos út volt a szalvéta gyűrű.

dsc_4657_vjel.jpg

Egyáltalán nem vagyok híve a tematikus, előre gyártott parti poharaknak, tányéroknak, de most a saját igényeim elé helyeztem az övét, így vettem Villám McQueen-es papír poharakat, tányérokat.

Vendégajándék

Szintén nagyon szeretek vendégajándékot készíteni és adni. Egy jó buli végén még egy aprósággal meglepni a meghívottakat, igazán telitalálat.

100_9787_vjel.jpg

Ezt a vendégajándékot nem én találtam ki, sokféle típusa létezik. A jó benne, hogy hetekkel hamarabb elkészíthető, mert nem romlandó és a gyerekek is szívesen segédkeznek az elkészítésében (leginkább a gumimaci lábak megevésében). Én olvasztott csokival ragasztottam oda a kerekeket, a gumimacit meg csak kicsit megnedvesítettem, az is elég volt, hogy odatapadjon.

100_9789_vjel.jpg

Ennivalók, játékok

Adott témához kapcsolódó parti kajákról és gyerekjátékokról is sokat lehetne írni, de ez már kicsit más téma. Lehet, hogy erről majd írok egy másik posztot egyszer. A tortát még megmutatom, nem egy műalkotás, de hátha valaki kedvet kap ilyet készíteni, mert nem nehéz, de mutatós.

100_9785_vjel.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://indigodecor.blog.hu/api/trackback/id/tr937727904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása